...bo Lean się nie wdraża

Poprzez synergię wiedzy, doświadczenia i technologii pomagamy firmom stać się lean eliminując 5 patologii biznesowych

Dowody skuteczności
dr nauk med. Małgorzata Adamkiewicz
Dyrektor Generalny Grupy Adamed, Wiceprezes Zarządu Adamed Pharma S.A.

Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczna. W 2010 roku, po akwizycji Polfy Pabianice, Grupa stanęła przed wyzwaniem dokonania konsolidacji i integracji dwóch różnych kultur i dwóch różnych zakładów produkcyjnych. Dzięki strategii Lean konsolidacja i optymalizacja działań zakończyła się sukcesem. Grupa  Adamed posiada obecnie jedno z najlepszych centrów produkcyjnych i logistycznych w Polsce. Strategia Lean pozwoliła zwiększyć operatywność produkcyjną i jakościową. 

Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczna. W 2010 roku, po akwizycji Polfy Pabianice, Grupa stanęła przed wyzwaniem dokonania konsolidacji i integracji dwóch różnych kultur i dwóch różnych zakładów produkcyjnych. Dzięki strategii Lean konsolidacja i optymalizacja działań zakończyła się sukcesem. Grupa  Adamed posiada obecnie jedno z najlepszych centrów produkcyjnych i logistycznych w Polsce. Strategia Lean pozwoliła zwiększyć operatywność produkcyjną i jakościową. 

dr nauk med. Małgorzata Adamkiewicz
Dyrektor Generalny Grupy Adamed, Wiceprezes Zarządu Adamed Pharma S.A.
Maciej Włodarczyk
Prezes zarządu Grupy Iglotex

Poszukiwaliśmy źródeł trwałego wzrostu produktywności, jednak większość rozwiązań na rynku ma charakter doraźny. Odpowiedzią na nasze potrzeby okazała się transformacja zaproponowana przez Leanpassion. Strategia w pięciu krokach przyniosła wzrost produktywności o jedną czwartą. Pracownicy uzyskali wpływ na procesy których są uczestnikami — udoskonalają je, a jednocześnie rozwijając własne kompetencje. Zmianie uległa postawa pracowników, co z kolei przekłada się na wyniki całej organizacji.

Poszukiwaliśmy źródeł trwałego wzrostu produktywności, jednak większość rozwiązań na rynku ma charakter doraźny. Odpowiedzią na nasze potrzeby okazała się transformacja zaproponowana przez Leanpassion. Strategia w pięciu krokach przyniosła wzrost produktywności o jedną czwartą. Pracownicy uzyskali wpływ na procesy których są uczestnikami — udoskonalają je, a jednocześnie rozwijając własne kompetencje. Zmianie uległa postawa pracowników, co z kolei przekłada się na wyniki całej organizacji.

Maciej Włodarczyk
Prezes zarządu Grupy Iglotex
Krzysztof Krauze
Dyrektor Operacyjny, Intrum Justitia

Rozpoczęliśmy współpracę z firmą Leanpassion ponieważ chcieliśmy zdobyć nową wiedzę i doświadczenie, zweryfikować gdzie możemy się poprawić, jak wyglądają nasze procesy, co możemy usprawnić, jaki poziom marnotrawstwa mamy w naszej organizacji. 

Współpraca z firmą Leanpassion dodaje nam ogromną wartość. Strategia Lean absolutnie może pomóc budować przewagę konkurencyjną naszej firmie. 

Rozpoczęliśmy współpracę z firmą Leanpassion ponieważ chcieliśmy zdobyć nową wiedzę i doświadczenie, zweryfikować gdzie możemy się poprawić, jak wyglądają nasze procesy, co możemy usprawnić, jaki poziom marnotrawstwa mamy w naszej organizacji. 

Współpraca z firmą Leanpassion dodaje nam ogromną wartość. Strategia Lean absolutnie może pomóc budować przewagę konkurencyjną naszej firmie. 

Krzysztof Krauze
Dyrektor Operacyjny, Intrum Justitia
Michał Zamorski
Dyrektor Wykonawczy ds. Organizacji i Realizacji Przewozów

W listopadzie 2014 roku Zarząd Spółki PKP Intercity podjął decyzję o wdrożeniu pilotażowego programu kultury lean management w zakładzie centralnym. Sekcje, które zostały nim objęte to sekcje eksploatacji wagonów oraz sekcja napraw i utrzymania lokomotyw. Przy początkowych trudnościach, udało nam się osiągnąć wiele i naprawdę bardzo wiele zmienić.

 

W listopadzie 2014 roku Zarząd Spółki PKP Intercity podjął decyzję o wdrożeniu pilotażowego programu kultury lean management w zakładzie centralnym. Sekcje, które zostały nim objęte to sekcje eksploatacji wagonów oraz sekcja napraw i utrzymania lokomotyw. Przy początkowych trudnościach, udało nam się osiągnąć wiele i naprawdę bardzo wiele zmienić.

 

Michał Zamorski
Dyrektor Wykonawczy ds. Organizacji i Realizacji Przewozów
Lech Grodzicki
Dyrektor Pionu Backoffice Credit Agricole

Firma Leanpassion jest naszym partnerem biznesowym we wdrożeniu Strategii Lean w Pionie Back Office Credit Agricole Bank Polska S.A. W efekcie końcowym wdrożenie Kultury Lean przyczyniło się do wzrostu produktywności o ponad 20%, zmniejszeniem kosztów prowadzenia działalności, a także znaczącym wzrostem jakości obsługi posprzedażowej klienta realizowanej przez Bank. 

Firma Leanpassion potwierdziła swoje kompetencje i najwyższą jakość obsługi. W pełni rekomendujemy firmę Leanpassion jako Partnera Biznesowego do budowania przewagi konkurencyjnej.

Lech Grodzicki

Firma Leanpassion jest naszym partnerem biznesowym we wdrożeniu Strategii Lean w Pionie Back Office Credit Agricole Bank Polska S.A. W efekcie końcowym wdrożenie Kultury Lean przyczyniło się do wzrostu produktywności o ponad 20%, zmniejszeniem kosztów prowadzenia działalności, a także znaczącym wzrostem jakości obsługi posprzedażowej klienta realizowanej przez Bank. 

Firma Leanpassion potwierdziła swoje kompetencje i najwyższą jakość obsługi. W pełni rekomendujemy firmę Leanpassion jako Partnera Biznesowego do budowania przewagi konkurencyjnej.

Lech Grodzicki
Dyrektor Pionu Backoffice Credit Agricole
Radosław Repczyński
Senior Business Process Manager Credit Agricole

Podjęcie decyzji o wyborze Leanpassion na naszego partnera wynikało z kilku czynników. Pierwszym czynnikiem były nasze wcześniejsze doświadczenia z firmą  w obszarze szkoleniowo-treningowym. Drugim czynnikiem, który braliśmy pod uwagę było praktyczne doświadczenie uzyskane przez firmę Leanpassion w innych organizacjach przy wdrażaniu kultury Lean jak również dobre opinie ze strony tych organizacji. Czwartym czynnikiem równie dla nas istotnym było dopasowanie oferty do naszych indywidualnych oczekiwań.

Radosław Repczyński

Podjęcie decyzji o wyborze Leanpassion na naszego partnera wynikało z kilku czynników. Pierwszym czynnikiem były nasze wcześniejsze doświadczenia z firmą  w obszarze szkoleniowo-treningowym. Drugim czynnikiem, który braliśmy pod uwagę było praktyczne doświadczenie uzyskane przez firmę Leanpassion w innych organizacjach przy wdrażaniu kultury Lean jak również dobre opinie ze strony tych organizacji. Czwartym czynnikiem równie dla nas istotnym było dopasowanie oferty do naszych indywidualnych oczekiwań.

Radosław Repczyński
Senior Business Process Manager Credit Agricole
Adam Hus
Kierownik Zespołu Obsługi Klientów i Instytucji Zewnętrznych, Credit Agricole

Dla mnie jako dla lidera bardzo ważne jest, że wspólnie z całym zespołem możemy dyskutować o nurtujących nas problemach w procesie, że wszyscy angażują się w tę dyskusję. Jestem w stanie łatwiej zorganizować pracę zespołu, mam większą wiedzę na temat problemów i zapasów, które w danym momencie w procesie zidentyfikujemy. 

Adam Hus

Dla mnie jako dla lidera bardzo ważne jest, że wspólnie z całym zespołem możemy dyskutować o nurtujących nas problemach w procesie, że wszyscy angażują się w tę dyskusję. Jestem w stanie łatwiej zorganizować pracę zespołu, mam większą wiedzę na temat problemów i zapasów, które w danym momencie w procesie zidentyfikujemy. 

Adam Hus
Kierownik Zespołu Obsługi Klientów i Instytucji Zewnętrznych, Credit Agricole
Alicja Skręta
Dyrektor ds. Transformacji Stock Polska

Zebraliśmy dzisiaj ponad 150 osób z całego pionu operacyjnego naszej fabryki. Dla niektórych było to pierwsze zetknięcie się z metodą lean management. 

Bardzo cieszymy się z tego, że mimo tak dużej grupy udało się zaangażować poszczególne zespoły do pracy, do dawania pomysłów, do szukania prostych metod. 

10 trenerów firmy Leanpassion świetnie zorganizowało cały ten dzień, zapanowało nad naszym energetycznym zespołem w bardzo ciekawy interesujący sposób i stworzyło niesamowitą atmosferę, która przyczyniła się do tego, że jesteśmy myślę po tym dniu jeszcze silniejszym zespołem gotowym do tego, żeby stawiać wyzwania w codziennej pracy, żeby stawiać wyzwania konkurencji. 

Alicja Skręta

Zebraliśmy dzisiaj ponad 150 osób z całego pionu operacyjnego naszej fabryki. Dla niektórych było to pierwsze zetknięcie się z metodą lean management. 

Bardzo cieszymy się z tego, że mimo tak dużej grupy udało się zaangażować poszczególne zespoły do pracy, do dawania pomysłów, do szukania prostych metod. 

10 trenerów firmy Leanpassion świetnie zorganizowało cały ten dzień, zapanowało nad naszym energetycznym zespołem w bardzo ciekawy interesujący sposób i stworzyło niesamowitą atmosferę, która przyczyniła się do tego, że jesteśmy myślę po tym dniu jeszcze silniejszym zespołem gotowym do tego, żeby stawiać wyzwania w codziennej pracy, żeby stawiać wyzwania konkurencji. 

Alicja Skręta
Dyrektor ds. Transformacji Stock Polska
14
LAT DOŚWIADCZENIA
300+
KLIENTÓW NA ŚWIECIE
750 mln zł
OSZCZĘDNOŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW
120
TRANSFORMACJI W USŁUGACH
80
TRANSFORMACJI W PRODUKCJI
6-8 mies.
ŚREDNIE CZAS ZWROTU Z INWESTYCJI (ROI)
Nasi klienci
Produkcja
Transporst, spedycja i logistyka (TSL)
SSC & BPO
Finanse i bankowość
Jabil
Referencje naszych klientów
Skuteczność naszych działań możesz ocenić po rezultatach
Piotr Madzurek
Wiceprezes Zarządu Apsys Polska S.A.

Efekty współpracy zdecydowanie przekroczyły nasze oczekiwania – profesjonalne podejście do wyzwań klienta, umiejętność budowania relacji, inspirowanie do stawiania pytań i poszukiwania odpowiedzi i rozwiązań sprawia, że leanpassion jest godnym polecenia partnerem biznesowym. 

Filip Makowski
Prezes Zarządu York S.A.

Z całą pewnością polecam współpracę z firmą Leanpassion wszystkim, którzy chcą osiągnąć doskonałe efekty biznesowe przy jednoczesnym zaangażowaniu i satysfakcji pracowników.

Grzegorz Michniewski
Członek Zarządu Adamed Sp. z o.o.

Od lat korzystamy z usług Leanpassion i za każdym razem efekty świadczonych usług przerastają nasze oczekiwania. Profesjonalne podejście do potrzeb klienta oraz  umiejętność budowania relacji i inspirowania do wdrażania kreatywnych rozwiązań sprawia że Leanpassion jest godnym polecenia partnerem biznesowym.

Lidia Albrechowicz
Prezes Regionalnego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

Opierając się na udanej współpracy z Leanpassion w naszym Regionalnym Centrum Zdrowia w Lublinie zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie kolejnego kroku, jakim jest wdrożenie zmian zidentyfikowanych w analizie i zbudowanie fundamentów kultury ciągłego doskonalenia w naszym Szpitalu.

Dalida Gepfert
Prezes Zarządu Dyrektor Generalny, Veolia Energia Poznań

Firma Leanpassion potwierdziła, że jest kompetentna i godna zaufania. Z satysfakcją rekomendujemy Leanpassion jako profesjonalnego partnera w obszarze doradztwa, optymalizacji czy angażowania wszystkich w firmie w ciągłe doskonalenie.

Paweł Lewandowski
Wiceprezes Zarządu, EFL Grupa Credit Agricole

Leanpassion sp. z o.o. jest dla nas godnym zaufania i skutecznym partnerem zarówno w optymalizacji procesów i warsztatach treningowych oraz przede wszystkim w kompleksowej transformacji strategicznej naszej organizacji.

Leszek Grodzicki
Dyrektor Pionu Backoffice, Credit Agricole

Firma Leanpassion potwierdziła swoje kompetencje i najwyższą jakość obsługi. W pełni rekomendujemy firmę Leanpassion jako Partnera Biznesowego do budowania przewagi konkurencyjnej.

Agnieszka Jackowska-Durkacz
Regional Center Head, Associate Vice-President Infoys BPM Ltd

We are happy to confirm that results of the Lean Strategy Deployment Program conducted by Leanpassion had exceeded our expectations in terms of skills that was developed by our people and results for business.

Maciej Włodarczyk
Prezes Zarządu Grupy Iglotex

W imieniu Grupy Kapitałowej Iglotex chciałbym wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Leanpassion. Polecam jako profesjonalnego partnera.

Michał Krauze
Dyrektor ds. Jakości i Strategii Lean, Infosys Poland

Dotychczasowe efekty przekonały nas, że Leanpassion jest dla nas odpowiednim partnerem do strategicznej i długofalowej współpracy. Wysoki poziom merytoryczny, autorski know how i zarażający lean – pasją konsultanci to gwarancja dobrej i efektywnej współpracy.