Nie sztuką jest wprowadzać zmiany w czasach kryzysu, kiedy nie ma innego wyjścia. Chodzi o to, żeby wprowadzać zmiany i przygotować firmę na wykorzystanie możliwości wtedy, kiedy firma się rozwija i osiąga świetne wyniki.
Ważne jest nastawienie na wzrost i rozwój firmy, a nie tylko na wyniki.
Skuteczny CEO
Podcast
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak być skutecznym CEO, jak zwiększać efektywność, zaangażowanie, budować ponadprzeciętną zdolność do adaptacji i rozwijać się, to ten podcast jest właśnie dla Ciebie.
Nazywam się Radek Drzewiecki, od ponad 16 lat prowadzę firmę Leanpassion. Zajmujemy się wzrostem efektywności procesów oraz zaangażowania pracowników. Dodatkowo, jestem założycielem dwóch startupów technologicznych Sherlock Waste i Leanovatica – Netflix dla biznesu. Robię to, co robię, ponieważ chcę, aby firmy były świetne, a ludzie szczęśliwi w pracy. Dlatego dla mnie skuteczny menedżer to nie tylko taki, który osiąga cele, ale przede wszystkim robi to z ludźmi, potrafi podłączyć ich do strategii firmy.
odcinek 19
JAK PRZEPROWADZAĆ ZMIANY, KIEDY FIRMA SIĘ ROZWIJA I MA BARDZO DOBRE WYNIKI
Dzisiejszy odcinek poświęcam temu, jak wprowadzać zmiany i motywować zespół do doskonalenia, ale nie w sytuacji kryzysu, tylko wtedy, kiedy Wasz biznes idzie dobrze, osiągacie świetne wyniki, zwiększacie zyski, a pracownicy są zadowoleni i zaangażowani. Opowiadam o strategiach budowania gotowości do ponadprzeciętnej zdolności do adaptacji właśnie wtedy, kiedy firma świetnie się rozwija.
Jeśli Waszym wyzwaniem jest to, o czym mówię w tym odcinku, zapraszam do kontaktu: bezpłatna konsultacja, skutecznyceo@leanpassion.pl
Radek Drzewiecki
W ODCINKU 19:
Cztery strategie gotowości do wzrostu wg Johna Maxwella, dzięki którym Ty, jako CEO i Twój zespół możecie zmieniać biznes nie tylko wtedy, gdy macie kryzys, ale przede wszystkim wtedy, kiedy idzie Wam świetnie:
- IDŹ “NA ZAKUPY” – idź i zobacz, jak pracują lepsi
- WYWOŁUJ “INSPIRUJĄCE NIEZADOWOLENIE” – przekonanie, że zawsze można coś zrobić lepiej w procesie
- DZIENNA DAWKA “PARANOI” – dawkuj sobie sytuacje wywołujące niepokój “A co, jeśli?”
- DAWAJ CELE, KTÓRE ROZWIJAJĄ – czyli wymagają od Twojego zespołu zakwestionowania/ zmiany obecnego sposobu działania
“Aby robić biznes, który bardzo szybko rośnie, w którym osiągasz niesamowite wyniki, wcale nie musisz być najlepszy – musisz być PIERWSZY. Pierwszy, który się dostosuje, pokona bariery, poszuka możliwości w nowych okolicznościach” – Jack Ma, twórca serwisu Alibaba.
Drogi CEO, bycie pierwszym oznacza, że masz ponadprzeciętną zdolność do adaptacji. Nie czekaj ze zmianami, które chcesz przeprowadzić w firmie, do kolejnego kryzysu, który na pewno kiedyś nadejdzie. Zmiany należy przeprowadzać wtedy, kiedy Twój biznes się rozwija. Pamiętaj przy tym o zasadzie growth mindset instead of goal mindset, czyli nastaw się na wzrost i rozwój, a nie tylko na wynik.
Słuchaj podcastu tam, gdzie Ci najwygodniej.