Great COMPANIES Happy PEOPLE

Strategia Lean zamiast narzędzi i projektów wdrożeniowych

Bezpłatna konsultacja

Kim jesteśmy?

Leanpassion – Istniejemy po to, by firmy były WIELKIE, a ludzie SZCZĘŚLIWI 

Od ponad 18 lat pomagamy naszym klientom stać się lean. Dla nas lean to nie szkolenia, nie projekty, nie wdrożenia, nie dedykowany zespół i nie narzędzia. Wypracowaliśmy własne podejście i zamiast narzędzi oraz projektów wdrożeniowych stworzyliśmy STRATEGIĘ LEAN. Nie skupiamy się w niej na tym, co chcemy wdrożyć, ale na tym, do jakiej sytuacji chcemy doprowadzić, czyli na eliminacji zdefiniowanych przez nas 5 patologii biznesowych.
Z nami doskonalenie nie jest jednorazowym zrywem, a ciągłym procesem. Nasi klienci doceniają nas za wymierne rezultaty w czterech perspektywach strategicznych: wzrost biznesu, zwinność, satysfakcja i zaangażowanie, wzrost produktywności.

Great Companies, Happy People

Wyniki transformacji są widoczne w czterech perspektywach strategicznych firmy

G – Growth

C – Changeability

H – Happiness

P – Productivity

misja i wizja LP
Wartości

PASJA

Definiuje nasz sposób podejścia do pracy zawodowej, określa ilość zaangażowania wkładanego w codzienną pracę, niezależnie od roli, stanowiska, stażu, doświadczenia.
  • Kocham to co robię i lubię robić to najlepiej jak się da, czerpię satysfakcję z tego co robię zawodowo.
  • Podchodzę do zadań z entuzjazmem, wykorzystuję swój potencjał, nie potrzebuję być motywowanym do pracy.
  • Interesuję się tym co robię – czytam, śledzę nowości, stale pragnę więcej – wiedzieć, potrafić, robić, chce być lepszy każdego dnia.
  • Nie poddaję się, mimo trudności walczę dalej o kolejne sukcesy

PARTNERSTWO

Definiuje nasz sposób podejścia do siebie nawzajem i do klientów
  • Jestem graczem zespołowym, cele wspólne stawiam nad indywidualnymi i wspieram innych członków zespołu.
  • Traktuję innych z otwartością, z zaufaniem, szanuję poglądy i decyzje innych.
  • Stale zbieram feedback o sobie i swojej pracy oraz udzielam feedbacku innym.
  • Współpracuję z innymi w oparciu o jasne, transparentne zasady i uczciwość.

SKUTECZNOŚĆ

Definiuje nasz sposób podejścia do realizowania celów i wywiązywania się z obietnic.
  • Jestem odpowiedzialny i wiarygodny – można polegać na moich obietnicach, dowożę cele, na które się umówiłem. Efekty mojej pracy są mierzalne.
  • Rozumiem klienta, wewnętrznego i zewnętrznego oraz jego oczekiwania. Analizuję zanim coś obiecam, by stawiać realne cele i móc się z nich wywiązać.
  • Realizowane zadania wykonuję do uzyskania oczekiwanego rezultatu, wyciągam lekcje z błędów i porażek, aby stale podnosić swoją jakość.
  • Nie wierzę, że „się nie da” – szukam sposobów, aby zrealizować swoje cele i zadania. Wybieram najkrótszą i najlepszą jakościowo drogę do celu!

RZETELNOŚĆ

Definiuje nasz sposób podejścia do wykonywanej pracy.
  • Wykonuję zadania z najwyższą możliwą jakością – jestem przygotowany, dokładny, sumienny, dbam o standard wykonywanej pracy. Pracuję na 100% swoich możliwości.
  • Nie godzę się na bylejakość, nie akceptuję obniżania standardów.
  • Pracuję na faktach a nie opiniach.
  • Poważnie podchodzę do swoich obowiązków, widzę całość a nie tylko perspektywę własnego "podwórka", efekty mojej pracy są powtarzalne.
  • Informuję o trudnościach, proszę o wsparcie kiedy sobie nie radzę, dbam o koszty i zasoby

PASJA

Definiuje nasz sposób podejścia do pracy zawodowej, określa ilość zaangażowania wkładanego w codzienną pracę, niezależnie od roli, stanowiska, stażu, doświadczenia.
  • Kocham to co robię i lubię robić to najlepiej jak się da, czerpię satysfakcję z tego co robię zawodowo.
  • Podchodzę do zadań z entuzjazmem, wykorzystuję swój potencjał, nie potrzebuję być motywowanym do pracy.
  • Interesuję się tym co robię – czytam, śledzę nowości, stale pragnę więcej – wiedzieć, potrafić, robić, chce być lepszy każdego dnia.
  • Nie poddaję się, mimo trudności walczę dalej o kolejne sukcesy

PARTNERSTWO

Definiuje nasz sposób podejścia do siebie nawzajem i do klientów
  • Jestem graczem zespołowym, cele wspólne stawiam nad indywidualnymi i wspieram innych członków zespołu.
  • Traktuję innych z otwartością, z zaufaniem, szanuję poglądy i decyzje innych.
  • Stale zbieram feedback o sobie i swojej pracy oraz udzielam feedbacku innym.
  • Współpracuję z innymi w oparciu o jasne, transparentne zasady i uczciwość.

SKUTECZNOŚĆ

Definiuje nasz sposób podejścia do realizowania celów i wywiązywania się z obietnic.
  • Jestem odpowiedzialny i wiarygodny – można polegać na moich obietnicach, dowożę cele, na które się umówiłem. Efekty mojej pracy są mierzalne.
  • Rozumiem klienta, wewnętrznego i zewnętrznego oraz jego oczekiwania. Analizuję zanim coś obiecam, by stawiać realne cele i móc się z nich wywiązać.
  • Realizowane zadania wykonuję do uzyskania oczekiwanego rezultatu, wyciągam lekcje z błędów i porażek, aby stale podnosić swoją jakość.
  • Nie wierzę, że „się nie da” – szukam sposobów, aby zrealizować swoje cele i zadania. Wybieram najkrótszą i najlepszą jakościowo drogę do celu!

RZETELNOŚĆ

Definiuje nasz sposób podejścia do wykonywanej pracy.
  • Wykonuję zadania z najwyższą możliwą jakością – jestem przygotowany, dokładny, sumienny, dbam o standard wykonywanej pracy. Pracuję na 100% swoich możliwości.
  • Nie godzę się na bylejakość, nie akceptuję obniżania standardów.
  • Pracuję na faktach a nie opiniach.
  • Poważnie podchodzę do swoich obowiązków, widzę całość a nie tylko perspektywę własnego "podwórka", efekty mojej pracy są powtarzalne.
  • Informuję o trudnościach, proszę o wsparcie kiedy sobie nie radzę, dbam o koszty i zasoby
Zarząd i Partnerzy
Radek Drzewiecki
Founder Leanpassion
Maciej Molczyk
Członek Zarządu
Jacek Szyda
CFO
Katarzyna Mickiewicz
Katarzyna Mickiewicz
Head of Delivery
Bezpłatna konsultacja

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą