Case study - mLeasing
Podłączenie pracowników do strategii firmy poprzez zbudowanie poczucia przynależności
- Zaangażowanie kluczowych menedżerów w budowanie sensu istnienia organizacji (Kontekst Biznesowy – misja, wizja, cele strategiczne, wartości oraz zachowania)
- Zakomunikowanie nowej strategii mLeasing w całej organizacji
- Zbudowanie poczucia przynależności – pracownicy zaangażowani w realizowanie Strategii mLeasing 2022
- warsztaty Kontekstu Biznesowego
- prezentacja Finalnego Kontekstu Biznesowego, Kontrakt 5R: KieRunek, Ramy, Reguły, Relacje
- warsztaty w zakresie Ról w realizacji Kontekstu Biznesowego (Kontrakt 5R)
- wypracowanie założeń komunikacji w Oddziałach
- komunikacja Kontekstu Biznesowego w Oddziałach mLeasing
- zadanie domowe dla Menedżerów: refleksja odnośnie modelu wartości i zachowań mLeasing
- zadanie domowe dla Zarządu: wypracowanie finalnego Kontekstu Biznesowego mLeasing
- Zbudowany kontekst biznesowy mLeasing 2020-2022 zawierający Misję, Wizję, Cele Strategiczne oraz Wartości
- Zbudowany konsensus odnośnie założeń strategicznych wśród Top Managementu
- Przeprowadzona skuteczna komunikacja nowej strategii do organizacji
- Pracownicy zaangażowani w realizację strategii mLeasing
Opis firmy klienta
mLeasing należy do czołówki polskich firm leasingowych. Dostarczają klientom najlepsze rozwiązania leasingowe, które pozwalają na optymalny rozwój ich firm. W ramach standardowej oferty zapewniają leasing pojazdów do 3,5 t, transportu ciężkiego, maszyn i urządzeń (w tym medycznych). Świadczą usługi z zakresu najmu i zarządzania flotą samochodową (CFM). Gwarantują również kompleksowe usługi finansowania obiektów handlowych, biurowych, hoteli oraz magazynów. Rozwijamy również ofertę ubezpieczenia przedmiotów leasingu. Od 2019 roku, po zakupie spółki LeaseLink, oferują również leasing na rynku e-commerce.
fot. materiały prasowe mBank
Kluczowe wyzwania związane z transformacją
- Zbudowanie konsensusu w gronie Zarządu oraz kluczowych menedżerów w zakresie nowej strategii firmy
- Zakomunikowanie strategii mLeasing w organizacji
- Zapewnienie, że wszyscy pracownicy identyfikują się z Kontekstem Biznesowym mLeasing (misja, wizja, cele strategiczne, wartości)
- Cykl warsztatów strategicznych dla Zarządu oraz Top Managementu w zakresie opracowania Kontekstu Biznesowego (misja, wizja, cele strategiczne, wartości)
- Opracowanie matrycy oraz procesu komunikacji w organizacji wypracowanego Kontekstu Biznesowego
- Przygotowanie kluczowych interesariuszy do przeprowadzenia komunikacji
- Przeprowadzenie komunikacji Kontekstu Biznesowego w organizacji
- Przeprowadzenie badania ankietowego wśród pracowników odnośnie zrozumienia i utożsamiania się ze strategii mLeasing
- Warsztaty Lean Champions Cup dla wszystkich pracowników w celu zbudowania świadomości Lean oraz zaangażowania pracowników w określenie zachowań do wartości
Jeśli szukasz możliwości doskonalenia siebie i swojej firmy, wypełnij formularz bezpłatnej konsultacji. W ciągu 48h skontaktujemy się z Tobą i wspólnie pomożemy Ci dobrać idealne rozwiązanie na miarę potrzeb Twojej firmy.