· gdzie powstają rozjazdy między marketingiem a sprzedażą,
· jak ustawić wspólne KPI i proces współpracy,
· co zrobić, by oba działy grały do jednej bramki.
· 20 pytań diagnostycznych,
· mapę współpracy marketingu i sprzedaży
· realne case studies i KPI, które działają.
Leanpassion – Istniejemy po to, by firmy były ŚWIETNE, a ludzie SZCZĘŚLIWI. Od ponad 20 lat pomagamy naszym klientom stać się lean. Nasze podejście opiera się na eliminacji 5 patologii biznesowych, które umożliwiają osiągnięcie trwałych rezultatów w perspektywach strategicznych: wzrostu biznesu, zwinności, satysfakcji i zaangażowania, oraz wzrostu produktywności.
Dostarczamy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie zarządzania organizacją, oferując różnorodne warsztaty, gry symulacyjne oraz kompleksowe diagnozy i audyty benchmarkingowe. Nasze certyfikowane programy rozwojowe oraz strategie lean pomagają firmom osiągnąć wzrost, zwiększyć efektywność i budować zaangażowany zespół.











































