Lean Champions Cup

gra symulacyjna inspirująca do ciągłego doskonalenia

Skontaktuj się z nami

POZNASZ PODSTAWY LEAN I ZAINSPIRUJESZ PRACOWNIKÓW DO ZMIANY

Lean Champions Cup to gra symulacyjna, która w angażujący sposób przekaże Twoim pracownikom podstawy zarządzania procesami zgodnie z filozofią Lean. Zrozumieją, że ciągłe doskonalenie wymaga zaangażowania wszystkich osób w organizacji – niezależnie od zajmowanego stanowiska.

Celem warsztatów jest:

  • Inspiracja oraz zbudowanie świadomości odnośnie Lean oraz procesu identyfikacji i eliminacji marnotrawstwa
  • Zrozumienie przez uczestników roli liderów i pracowników w ciągłym doskonaleniu organizacji
  • Zapoznanie uczestników z podstawowymi narzędziami przepływu i stabilizacji procesu
  • Zbudowanie świadomości wśród uczestników przez uczestników różnicy pomiędzy Lean a Strategią Lean
Dowiedz się więcej
Czas trwania:

1 dzień (8 godzin)

Liczebność grupy:

od 20 do 100 uczestników

Uczestnicy:

Pracownicy, Liderzy, Managerowie

Kluczowe cele i korzyści:

  • Uczestnicy zrozumieją rolę liderów i pracowników w ciągłym doskonaleniu
  • Zbudujesz świadomość zespołu w zakresie podstaw Strategii Lean
  • Pracownicy nauczą się identyfikować i eliminować marnotrawstwa
  • Zainspirujesz pracowników do projektowanie eksperymentów zgodnie z cyklem PDCA
  • Poznasz praktyczne przykłady z branży/sektora
  • Zintegrujesz pracowników poprzez angażującą formę warsztatów
Jak przebiega gra Lean Champions Cup?

Uczestnicy podzieleni są na zespoły. W ciągu trzech rund symulacji rywalizują w celu uzyskania najlepszego wyniku w zakresie efektywności, jakości oraz terminowości dla symulowanego procesu. W praktyce stosują zdobytą wiedzę z zakresu Lean oraz eksperymentują w celu zwycięstwa.

Zakres warsztatu:

  • Badanie potrzeb Klienta
  • Przygotowanie do warsztatów
  • Realizacja gry LCC
  • Ankieta ewaluacyjna
  • Zadanie domowe i podsumowanie warsztatów
Newsletter

Regularna dawka wiedzy o lean, leadershipie i rozwoju pracowników

Chcesz nauczyć się wykorzystywać narzędzia lean management?
przywództwo i empatia
Przywództwo i empatia, czyli jak być lepszym szefem
W świecie, gdzie empatia i zrozumienie coraz częściej stanowią fundament skutecznego przywództwa, rodzi się pytanie, dlaczego liderzy pozbawieni tych cech wciąż zajmują kluczowe stanowiska. W dobie, kiedy organizacje ewoluują, a praca zespołowa i zdolność do identyfikacji z innymi ludźmi staje się kluczowa, pojawia się wyzwanie - jak zmienić podejście do wybierania przywódców, aby promować osoby, które rzeczywiście mają zdolność do przewodzenia innym. Czy jesteśmy gotowi zrewidować nasze kryteria i spojrzeć na liderów pod kątem ich umiejętności empatycznego zarządzania? W tym artykule poszukujemy odpowiedzi na pytanie, jak przekształcić praktyki przywódcze, aby lepiej odpowiadały na potrzeby współczesnego biznesu.
Czytaj artykuł na blogu
Efektywność operacyjna to nie strategia
Efektywność operacyjna to robienie lepiej, a strategia to robienie inaczej. Efektywność operacyjna nie jest strategią i może zabijać rynek. W tym odcinku przedstawiam 3 case studies, ilustrując różnice pomiędzy efektywnością operacyjną a strategią.
Transkrypcja odcinka 139