WARSZTATY: MISJA, WIZJA, CELE STRATEGICZNE I WARTOŚCI
Nadaj sens istnienia i zbuduj poczucie przynależności
WARSZTATY STRATEGICZNE
Problemem organizacji nie jest to, że nie mają one misji, wizji, wartości i celów strategicznych, tylko że 95% menedżerów nie zna ich, nie rozumie i nie identyfikuje się z nimi.
CO WYPRACUJEMY RAZEM:
- W transformacjach strategicznych skupiamy się nie na tym, co chcemy zrobić, ale na tym, do jakiej sytuacji chcemy doprowadzić.
- W przypadku pracy nad misją, wizją, celami strategicznymi i wartościami skupiamy się na tym, by zbudować z nich sens istnienia i doprowadzić do sytuacji, w której ludzie czują przynależność do organizacji.
MISJA, WIZJA, CELE STRATEGICZNE I WARTOŚCI
Twoi pracownicy będą mieli wspólne cele.
Będą świadomi, jaka jest strategia firmy,
Będą wiedzieli, jaka jest ich rola i czego się od nich wymaga.
Kluczowe cele i korzyści:
- Zbudowanie sensu istnienia i poczucia przynależności w organizacji
- Wyeliminowanie silosu horyzontalnego pomiędzy kadrą zarządzającą a pracownikami
- Doprowadzenie do sytuacji, w której wszyscy menedżerowie znają, rozumieją i identyfikują się z misją, wizją, celami i wartościami
- Zespół ma wpływ na wartości, zachowania i procesy w firmie
- Pracownicy nie muszą domyślać się, dlaczego firma istnieje, do czego dąży, jakie ma cele strategiczne, na jakich wartościach i zachowaniach opiera się współpraca w firmie
Nasza współpraca będzie przebiegała w pięciu kluczowych krokach:
Krok 1: Warsztat refleksji strategicznej.
Krok 2: Wypracowanie jednoznacznych misji, wizji i celów strategicznych.
Krok 3: Konsensus zarządu i menedżerów odnośnie misji, wizji, wartości, celów strat.
Krok 4: Definiowanie i wypracowanie modelu wartości i zachowań przez pracowników.
Krok 5: Komunikacja i zbierania feedbacku od pracowników.
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą