MISJA, WIZJA, CELE STRATEGICZNE I WARTOŚCI

Nadaj sens istnienia i zbuduj poczucie przynależności 

Skontaktuj się z nami

Kluczowe cele i korzyści:

  • Zbudowanie sensu istnienia i poczucia przynależności w organizacji
  • Wyeliminowanie silosu horyzontalnego pomiędzy kadrą zarządzającą a pracownikami
  • Doprowadzenie do sytuacji, w której wszyscy menedżerowie znają, rozumieją i identyfikują się z misją, wizją, celami i wartościami
  • Zespół ma wpływ na wartości, zachowania i procesy w firmie
  • Pracownicy nie muszą domyślać się, dlaczego firma istnieje, do czego dąży, jakie ma cele strategiczne, na jakich wartościach i zachowaniach opiera się współpraca w firmie 
NADAWANIE SENSU ISTNIENIA I BUDOWANIE POCZUCIA PRZYNALEŻNOŚCI
w pięciu krokach

Nasza współpraca będzie przebiegała w pięciu kluczowych krokach:

 

Krok 1: Warsztat refleksji strategicznej.

 

Krok 2: Wypracowanie jednoznacznych misji, wizji i celów strategicznych.

 

Krok 3: Konsensus zarządu i menedżerów odnośnie misji, wizji, wartości, celów strat. 

 

Krok 4: Definiowanie i wypracowanie modelu wartości i zachowań przez pracowników.

 

Krok 5: Komunikacja i zbierania feedbacku od pracowników.

Warsztat refleksji strategicznej
Wypracowanie misji, wizji i celów strategicznych
Konsensus
Definiowanie i wypracowanie modelu wartości
Komunikacja i zbierania feedbacku
Warsztat refleksji strategicznej
Wypracowanie misji, wizji i celów strategicznych
Konsensus
Definiowanie i wypracowanie modelu wartości
Komunikacja i zbierania feedbacku
Klienci, którzy skorzystali z tej usługi:
Referencje naszych klientów
Dalida Gepfert
Prezes Zarządu Dyrektor Generalny Veolia Energia Poznań S.A.

Efekty współpracy przekroczyły nasze oczekiwania. Zaangażowanie, zorientowanie na istotne wyzwania klienta, umiejętność budowania relacji, inspirowanie do kwestionowania status quo oraz poszukiwania odpowiedzi i skutecznych rozwiązań, wspieranie managerów i zespołów projektowych to zdecydowane atuty Leanpassion.

Mirosława Podszucka
Dyrektor Zakładu Grupa Kapitałowa IGLOTEX

Wspólna praca naszego zespołu i ekspertów Leanpassion już po 8 miesiącach przyniosła wzrost produktywności o 26%. Wymiernymi efektami jest także wzrost poziomu obsługi klienta OTIF oraz poprawa wskaźnika OEE. Pracownicy uzyskali wpływ na procesy, których są uczestnikami – udoskonalając je, a jednocześnie rozwijają własne kompetencje. Zmianie uległa postawa pracowników, co z kolei przekłada się na wyniki całej organizacji

Krzysztof Krauze
p.o. Prezesa Zarządu Intrum Justitia Sp. Z o.o.

Firma Leanpassion So. Z o.o. potwierdziła, że jest kompetentna i godna zaufania, dlatego w pełni rekomendujemy firmę Leanpassion jako profesjonalnego partnera w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku.

Poznaj inne usługi
z kategorii Gry i warsztaty symulacyjne
lcc
Lean Champions Cup (LCC)
Poznaj podstawy lean i zainspiruj pracowników do zmiany. LCC to gra symulacyjna imitująca codzienne procesy i zachęcającej do ciągłego doskonalenia.
Dowiedz się więcej
LeadTime_1
Lead Time Challenge
Warsztat skoncentrowany na rozwoju umiejętności analizy stanu obecnego realizowany w centrum handlowym w oparciu o praktyczne ćwiczenia na przykładzie procesu zakupowego.
Dowiedz się więcej
gemba_1
Treningi narzędziowe w Gemba
Nie szkolenia a treningi w gemba umożliwiające poznanie podstawowych narzędzi lean managemant zapewniających przepływ i stabilizację procesu
Dowiedz się więcej
Newsletter

Regularna dawka wiedzy o lean, leadershipie i rozwoju pracowników