Audyt Salesforce Effectiveness & Marketing Excellence (SFE&ME)

Porównaj wyniki twojego zespołu sprzedaży z innymi firmami na rynku i ustrukturyzuj prowadzone działania

Skontaktuj się z nami

Kluczowe cele i korzyści:

W ramach audytu ocenie podlegają poszczególne elementy procesu SFE&ME, takie jak:

  • Poprawność profilowania, targetowania oraz segmentacji klientów
  • Standard przygotowywania Regionalnych Planów Biznesowych
  • Znajomość przekazów marketingowych
  • Standardy przygotowania i przeprowadzania spotkań sprzedażowych
  • Skuteczność realizacji działań po zakończonym spotkaniu sprzedażowym
  • Ocena roli liderów – świadomy coaching
  • Efektywność procesów marketingowych
  • Poprawność systemów HR (system ocen, system premiowy, szkolenia, ścieżki rozwoju)
  • Ocena realizowanych procesów w odniesieniu do standardów rynkowych (benchmark)
Przykładowe wnioski z przeprowadzonego audyty SFE:
  • Blisko 30% czasu sprzedaż poświęca na czynności administracyjne
  • Możliwy wzrost efektywności sił sprzedaży na poziomie 45%
  • Skuteczność planowania „trasówek” na poziomie 34%
  • Tylko 50% przedstawicieli handlowych wykorzystuje co najmniej trzy źródła informacji w celu przygotowania się do wizyty i wyznaczenia jego celu
  • Jedynie 5% wizyt sprzedażowych odbywa się z jasno sprecyzowanym celem sprzedażowym
  • Tylko na 3% wizyt wykorzystywane są przez przedstawicieli handlowych materiały marketingowe
  • 22 % przedstawicieli zna hasła i przekazy promocyjne na podstawie strategii marketingowej i wykorzystuje je w praktyce
  • 10% sprzedawców wykorzystuje systemy CRM w codziennej pracy
Przygotowanie do analizy
Diagnoza procesów
Podsumowanie danych
Opracowanie rekomendacji
Prezentacja raportu
Przygotowanie do analizy
Diagnoza procesów
Podsumowanie danych
Opracowanie rekomendacji
Prezentacja raportu
Klienci, którzy skorzystali z tej usługi:
Referencje naszych klientów
Grzegorz Michniewski
Prezes Zarządu Adamed Sp. z o.o.

Od lat korzystamy z usług Leanpassion i za każdym razem efekty świadczonych usług przerastają nasze oczekiwania. Profesjonalne podejście do potrzeb klienta oraz umiejętność budowania relacji i inspirowania do wdrażania kreatywnych rozwiązań sprawia, że Leanpassion jest godnym polecenia partnerem biznesowym.

Dmytro Lyppa
Head of Continuous Improvement D4partment, Steel Divisoin, Metinvest Group

Experience with Leanpassion has been able to give us clear vision of how we want to develop “improvements” culture on our enterprises and became a basis for company – wide roll – out. The Road-map for the Program was then accepted by our Supervisory Board. I must admit, that on top of helping to structure our own approach partners from Leanpassion inspired us with their enthusiasm and uncompromising approach to the elimination of waste.

Krzysztof Krauze
p.o. Prezesa Zarządu Intrum Justitia Sp. Z o.o.

Razem z Leanpassion zrealizowaliśmy diagnozę, której celem było określenie bazy kosztowej oraz analiza zdolności operacyjnej realizowanych procesów. Działanie to zaowocowało przygotowaniem rekomendacji dotyczącej optymalizacji kosztów, zmiany struktury organizacyjnej oraz 111 propozycji projektów usprawniających zaplanowanych na fazę Doskonalenia.

Poznaj inne usługi
z kategorii Diagnozy i audyty benchmarkingowe
5 kroków_1
Procesy administracyjne oraz biurowe
Transformacja strategiczna organizacji poprzez eliminację 5 patologii biznesowych według autorskiej metody 5 kroków Strategii Lean.
Dowiedz się więcej
5 kroków_1
Procesy produkcyjne oraz logistyczne
Transformacja strategiczna organizacji poprzez eliminację 5 patologii biznesowych według autorskiej metody 5 kroków Strategii Lean.
Dowiedz się więcej
5 kroków_1
Audyt helicopter view
Transformacja strategiczna organizacji poprzez eliminację 5 patologii biznesowych według autorskiej metody 5 kroków Strategii Lean.
Dowiedz się więcej
Newsletter

Regularna dawka wiedzy o lean, leadershipie i rozwoju pracowników