5 KROKÓW STRATEGII LEAN

„do jakiej sytuacji chcesz doprowadzić” zamiast „co chcesz wdrożyć” 

Skontaktuj się z nami

Kluczowe cele i korzyści:

  • Mierzalne i trwałe wyniki biznesowe – wzrost sprzedaży, zwiększenie satysfakcji i zaangażowania, wzrost produktywności i zwinne procesy
  • Rezultaty finansowe widoczne w rachunku zysków i strat
  • Systemowe podejście do ciągłego doskonalenia i rozwiązywania problemów
  • Trwałość rezultatów, nawyków liderskich i standardów pracy
  • Lean w DNA organizacji
  • 3 warunki docelowe: wspólne cele, świadomość, zaangażowanie
JAK BĘDZIEMY WSPÓŁPRACOWAĆ
W RAMACH 5 KROKÓW STRATEGII LEAN

Nasza współpraca będzie przebiegała w dziesięciu kluczowych etapach:

1. Zrozumienie strategii klienta oraz wyzwań firmy
2. Audyt Strategii Lean
3. Wypracowanie podejścia do transformacji
4. Plan na warunki docelowe
5. Nadanie sensu istnienia (menedżerowie rozumieją i identyfikują się ze strategią firmy)
6. Zbudowanie poczucia przynależności (pracownicy zdecydowali, na jakich wartościach i zachowaniach powinna opierać się współpraca)
7. Wpływ i odpowiedzialność (konsensus co do tego, ile jest wartości, a ile marnotrawstwa) /podsumowanie rozdziału na grafice z książki: rozumiejąc klienta, pracownicy zaczynają przyjmować odpowiedzialność za jego satysfakcję, a rozumiejąc własne procesy, pracownicy zaczynają mieć wpływ na to, jak je zmienić/
8. Świadome przywództwo – liderzy, kierownicy budują wspólne cele, świadomość i zaangażowanie
9. Świadome zarządzanie – model pracy lidera od poniedziałku do piątku
10. System ciągłego doskonalenia

Zrozumienie strategii i wyzwań
Audyt Strategii Lean
Wypracowanie podejścia do transformacji
Plan na warunki docelowe
Nadanie sensu istnienia
Zbudowanie poczucia przynależności
Wpływ i odpowiedzialność
Świadome przywództwo
Świadome zarządzanie
System ciągłego doskonalenia
Zrozumienie strategii i wyzwań
Audyt Strategii Lean
Wypracowanie podejścia do transformacji
Plan na warunki docelowe
Nadanie sensu istnienia
Zbudowanie poczucia przynależności
Wpływ i odpowiedzialność
Świadome przywództwo
Świadome zarządzanie
System ciągłego doskonalenia
Klienci, którzy skorzystali z tej usługi:
Referencje naszych klientów
Dalida Gepfert
Dyrektor Generalny Veolia Energia Poznań S.A.

Efekty współpracy przekroczyły nasze oczekiwania. Zaangażowanie, zorientowanie na istotne wyzwania klienta, umiejętność budowania relacji, inspirowanie do kwestionowania status quo oraz poszukiwania odpowiedzi i skutecznych rozwiązań, wspieranie managerów i zespołów projektowych to zdecydowane atuty Leanpassion.

Mirosława Podszucka
Dyrektor Zakładu Grupa Kapitałowa IGLOTEX

Wspólna praca naszego zespołu i ekspertów Leanpassion już po 8 miesiącach przyniosła wzrost produktywności o 26%. Wymiernymi efektami jest także wzrost poziomu obsługi klienta OTIF oraz poprawa wskaźnika OEE. Pracownicy uzyskali wpływ na procesy, których są uczestnikami – udoskonalając je, a jednocześnie rozwijają własne kompetencje. Zmianie uległa postawa pracowników, co z kolei przekłada się na wyniki całej organizacji

Krzysztof Krauze
p.o. Prezesa Zarządu Intrum Justitia Sp. Z o.o.

Firma Leanpassion So. Z o.o. potwierdziła, że jest kompetentna i godna zaufania, dlatego w pełni rekomendujemy firmę Leanpassion jako profesjonalnego partnera w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku.

Poznaj inne usługi
z kategorii Transofrmacje
5 kroków_1
Misja, wizja, wartości, cele strategiczne
Transformacja strategiczna organizacji poprzez eliminację 5 patologii biznesowych według autorskiej metody 5 kroków Strategii Lean.
Dowiedz się więcej
5 kroków_1
Komunikacja strategii i kaskadowanie celów
Transformacja strategiczna organizacji poprzez eliminację 5 patologii biznesowych według autorskiej metody 5 kroków Strategii Lean.
Dowiedz się więcej
5 kroków_1
Przywództwo – Leadership 734
Transformacja strategiczna organizacji poprzez eliminację 5 patologii biznesowych według autorskiej metody 5 kroków Strategii Lean.
Dowiedz się więcej
5 kroków_1
Performance Management System
Transformacja strategiczna organizacji poprzez eliminację 5 patologii biznesowych według autorskiej metody 5 kroków Strategii Lean.
Dowiedz się więcej
Newsletter

Regularna dawka wiedzy o lean, leadershipie i rozwoju pracowników